DOSTAWA / WYSYŁKA TOWARÓW

DOSTAWA / WYSYŁKA TOWARÓW


W jaki sposób wysyłany jest towar do klienta?
Towar wysyłamy wybranym przez klienta przewoźnikiem na podany przez niego w formularzu zamówienia adres. Może to być ; kurier DHL lub Poczta Polska (kurier 48 lub kurier 24).

Jak długo trwa dostawa zamówionego towaru?
Kurier DHL jest najszybszą formą wysyłki - czas dostarczenia to 1 dzień ( 99% przesyłek) do 2 dni. Wysyłka Pocztą Polską – czas dostarczenia zwykle wynosi 1-2 dni roboczych. W okresie przedświątecznym czas dostawy może się wydłużyć o 100%.

Czy mogę odebrać Prezent osobiście?
Tak, oczywiście - zapraszamy do naszego biura pn-pt 8-16 lub do salonu firmowego pn-pt 10-16
znajdującego się pod adresem;
ul. Jana Pawła II 15
36-100 Kolbuszowa
woj. podkarpackie
tel 17 22 75 777 lub 792 422 999

Czy zostanę poinformowany o nadaniu przesyłki?
Jeżeli dokonałeś zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego otrzymasz informację o wysłaniu towaru na Twój adres e-mail.
Jeżeli zamówienie złożyłeś telefonicznie, w trakcie rozmowy zostałeś poinformowany o planowanym terminie wysyłki zamawianego towaru.

Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?
Koszt dostarczenia przesyłki zależy od rodzaju wysyłki i formy płatności ;

Odbiór osobisty - 0 złotych

Koszty dostawy:
Pocztą Polską- Kurier 48
- pobranie -   Kurier 48 (dostawa w ciągu 48 godzin) -  21 zł
- przedpłata - Kurier48 (dostawa w ciągu 48 godzin)   - 14 zł

Pocztą Polską- Kurier 24
- pobranie -   Kurier 24 (dostawa w ciągu 24 godzin) -  26 zł
- przedpłata - Kurier24 (dostawa w ciągu 24 godzin)   - 19 zł

Dostawa w sobotę
Dla zamówień złożonych w piątek do godziny 12 istnieje możliwość doręczenia ich kurierem Poczty Polskiej w sobotę - koszt 30 zł
W celu skorzystania z tej opcji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta - tel. 17 22 75 777 lub 792 422 999

Firmą Kurierską DHL:
- pobranie    - 26 zł
- przedpłata - 19 zł

Powyższe terminy dotyczą dni roboczych i są podane dla czasu doręczenia Klientowi od momentu przekazania przesyłki Kurierowi.

Czy towar może być wysłany poza granice kraju, w którym zostało złożone zamówienie?
Tak. W przypadku wysyłki poza granice Polski, sposób dostawy i płatności ustalane są indywidualnie. Prosimy o kontakt z naszym konsultantem 17 22 75 777 lub 792 422 999

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Trwa ładowanie...