Prezent bardzo się mężowi spodobał, ale jeszcze nie używał. Mam nadzieję, że się sprawdzi.
Bardzo ładne wykonanie,wyjątkowa dbałość w najdrobniejszych szczegółach,widać czyjeś serce włożone w wykonywaną pracę.Produkt zgodny z opisem,piękny zapach drewna.Polecam jako wyjątkowy ale również praktyczny prezent.
Jestem bardzo zadowolona z zakupionego prezentu. Polecam
Świetny produkt ;).
Naprawdę fajny powerbank.
Polecam jak najbardziej ☺️
Mega !!! Polecam jako prezent !
Mega !!! Polecam jako prezent !
Nadruk wygląda świetnie, mąż jest bardzo zadowolony :)
Pendrive wyglada porządnie.
Ciekawy pomysł na prezent, dokładny grawer :)
Bardzo elegancko zapakowany,karteczka z pozdrowieniam, piękny napisi,dotrzymanie terminu,idealny kontakt.Przesympatyczny Pan kurier.Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Bardzo fajny, estetyczny i przydatny. Mąż bardzo się ucieszył.
To jest to czego szukałem i spełnia moje wymagania.
Świetna jakość wykonania, szybko, rzetelnie. Polecam
Wszystko zgodne ze zleceniem.
Wszystko zgodne ze zleceniem.
Piękny prezent ❣️ polecam ????
Piękny prezent ❣️ polecam ????
Piękny prezent ❣️ polecam ????
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)