Etui na okulary zakupiłam jako prezent . Ciocia bardzo zadowolona. Osobiście nie widziałam prezentu.
KUBEK WYKONANY Z BARDZO DOBREGO MATERIAŁU ( NIE ZACHODZI CIEMNYM OSADEM PO HERBACIE LUB KAWIE, TAK JAK JEST TO W PRZYPADKU KUBKÓW Z TANICH SIECIÓWEK) - ŚLICZNY. PROFESJONALNA OBSŁUGA, FACHOWA, MIŁA. SZYBKA WYSYŁKA - WSZYSTKO ZGODNE Z OPISEM. WARTY SWOJEJ CENY. POLECAM ZAKUP
Bardzo fajny produkt. Dopracowany. Bardzo się podoba obdarowanemu :)
Prezent bardzo się podobał.
Produkt super, wykonanie również
obdarowana osoba byla bardzo zadowlona i lezka sie zakrecila wiec polecam
Starane wykonanie, wygląda jak na zdjeciu
Zamówienie zgodne z opisem, wykonanie ładne, grawer zrobiony dokładnie, dziękuję
Kubek w rzeczywistości jeszcze ładniej wygląda. Starannie wykonany
Wyszło naprawdę fajnie:)
Świetnie wykonany, dobra jakosc nadruku
Świetnie wykonany, dobra jakosc nadruku
Zgodnie z zamówieniem
Zgodnie z zamówieniem
Zgodnie z zamówieniem
Zgodnie z zamówieniem
Zgodnie z zamówieniem
Zgodnie z zamówieniem
Zgodnie z zamówieniem
Zgodnie z zamówieniem
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)