Elegancki, wygodny portfeli. Zgodny z zamówieniem.
Produkt w pełni zgodny z opisem
Na czas i zgodnie z oczekiwaniem
Kosmetyczka bardzo ładna, wykonana z milutkiego weluru.
Kosmetyczka bardzo ładna, wykonana z milutkiego weluru.
Super prezent???? Polecam.
Produkt zgodny z opisem. Bardzo łady.
Super prezent dla koleżanki ????
Dokładne, porządne, estetyczne wykonanie
Jest taki jaki miał być czyli podoba mi się ????
Zgodny ze zdjęciem , spełnia wszystkie oczekiwania.
Produkt zgodny z ofertą. Bardzo dobra jakość. Spełnił oczekiwania
Pięknie wykonane i miłe w dotyku
Produkt zgodny z zamówieniem. Dobra jakość. Estetycznie spakowany na prezent. Obsługa profesjonalna, sprzedawca godny polecenia
Bardzo ładnie wykonane i zapakowane.
Bardzo ładnie wykonane i zapakowane.
Szkatułka estetycznie wykonana,pomimo mniejszych rozmiarów bardzo pojemna. Doskonały pomysł na prezent.
Jakość produktu miło zaskoczyła. Jakość na 6.
Bardzo dobra jakość
Od początku do końca wszystko było ok
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)