Całość wykonana zgodnie z zamówieniem. Super ????
ładnie wykonane, szybko dostarczone. Polecam
Przyjaciółka zadowolona
Wspaniałe wykonanie, doskonały prezent, świetna możliwość personalizacji.
świetny stosunek ceny do jakości , starannie zapakowane , wszystko zgodne z opisem.
Bardzo ładne wykonanie, ślicznie zapakowany. Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Z całą pewnością mogę polecić ten produkt i sklep.
Może być,podobał się żonie.Mysle że można wam ufać.Pudelko też ok.
Bardzo dobry na prezent.
Produkt bardzo ładny
bardzo dobry prezent na śniadania w łóżku
Produkt bardzo ładny i solidnie wykonany.
Produkt wykonany niezwykle starannie
Produkt jest ok tylko nie trafiłem z kolorem
Dobra jakość bardzo pięknie wygląda
Piękna biżuteria, opakowanie super. Dodatkowo bilecik super elegancki prezent
Wazon przepiękny. Osoba obdarowana zauroczona i szczęśliwa ????????
Jak zawsze dobra jakość, szybka personalizacja, prezent warty polecenia.
Estetyka wykonania OK. Test praktyczny wkrótce.
Polecam super wykonanie produktu,ładnie zapakowane
Super , jestem bardzo zadowolona . Zamawiałam dla mamy i siostry na urodziny . Polecam serdecznie zakupy w tym sklepie.
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)