Zamówienia telefoniczne - 17 2275 777 (Pn-Pt 8:00 - 16:00) Wysyłka już od 16,90 zł

Szaliki z haftem

Nowości w Szaliki z haftem

Czapka i komin damski dla babci - Stylowa babcia
Czapka i komin męski dla dziadka - Zimowy styl
Szaliki z haftem inicjałów dla pary - Ona i On
Czapka i komin męski dla ukochanego - Jesteś niezwykły
Szal damski kaszmirowy z haftem - Gorąca miłość
Szal damski z haftem dla babci - Róża

Szaliki z haftem

Poznaj opinie klientów, którzy znaleźli u nas idealne prezenty!

Agnieszka

2025-01-21 10:19:09
Ocena klienta: (5/5)

Super zestaw. Portfel piekny z cudowna dedykacja. Szalik bardzo przyjemny w dotyku a wyszyte inicjaly sprawiaja ze jest jedyny w swoim rodzaju. Babcia bardzo zadowolona z prezentu od wnuka.


Antoni

2024-12-27 13:21:45
Ocena klienta: (5/5)

Bardzo dobry na prezent.


Iwona

2024-12-10 10:18:11
Ocena klienta: (5/5)

Produkt taki jak w ofercie ,dobrze wykonany. Dostawa bardzo szybka.Polecam


Krystian

2024-02-03 10:38:08
Ocena klienta: (5/5)

Jest taki jaki miał być czyli podoba mi się ????


Ewa

2023-12-21 11:55:43
Ocena klienta: (5/5)

Prezent bardzo się podobał i spełnił swoją rolę i moje oczekiwania :)


Marek

2023-12-19 21:58:46
Ocena klienta: (5/5)

Produkt zgodny z ofertą. Bardzo dobra jakość. Spełnił oczekiwania


Marek

2023-12-11 14:33:23
Ocena klienta: (5/5)

Produkt zgodny z zamówieniem. Dobra jakość. Estetycznie spakowany na prezent. Obsługa profesjonalna, sprzedawca godny polecenia


Mateusz

2021-07-08 08:51:40
Ocena klienta: (5/5)

Profesjonalne podejście do klienta. Bezproblemowy kontakt telefoniczny. Polecam


Renata

2021-07-08 07:40:00
Ocena klienta: (5/5)

Doszło bardzo szybciutko i wszystko ok


Karolina

2021-07-06 08:00:44
Ocena klienta: (5/5)

Gorąco polecam sklep. Bardzo szybka przesyłka. Zamówiony prezent bardzo ładny.


Tomek

2020-11-09 12:41:06
Ocena klienta: (5/5)

Fantastyczna obsługa, szybka realizacja. Paczka dotarła na drugi dzień :)


Halina

2019-01-08 15:47:41
Ocena klienta: (5/5)

miła , profesjonalna obsługa. Paczkę otrzymałam bardzo szybko - dziękuję. Będę częściej korzystała z Waszego sklepu oraz polecała znajomym. DHL na 6 + Pozdrawiam


Opinie w naszym sklepie pochodzą od realnych klientów, którzy dokonali u nas zakupu.
Dodanie opinii możliwe jest tylko przez link który klienci otrzymują po zakupie prezentu w naszym sklepie.

FAQ - pytania i odpowiedzi


Czy jest możliwa wysyłka za pobraniem?

Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.


Czy jest możliwość dokonania zmiany tekstu na danym produkcie?

Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.


Czy jest możliwość otrzymania projektu przed realizacją zamówienia?

Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.


Czy jest możliwość przesłania własnego projektu?

Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl


Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.


Czy jest możliwość zwrotu personalizowanego prezentu?

Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.


Czy tekst na produkcie jest cenie?

Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.


Czy w polach do personalizacji wpisuje się imię w mianowniku, czy odmienione?

Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.


Czy wykonanie projektu jest dodatkowo płatne?

Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.


Jak dokonać zapłaty, jeśli nie zostałem przekierowany ze strony do płatności?

W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.


Jak mogę złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl


Jaki jest czas dostawy za granicę?

W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.


Jaki jest koszt wysyłki za granicę?

Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.


Loading...

Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)