Super zestaw. Portfel piekny z cudowna dedykacja. Szalik bardzo przyjemny w dotyku a wyszyte inicjaly sprawiaja ze jest jedyny w swoim rodzaju. Babcia bardzo zadowolona z prezentu od wnuka.
Bardzo dobry na prezent.
Produkt taki jak w ofercie ,dobrze wykonany. Dostawa bardzo szybka.Polecam
Jest taki jaki miał być czyli podoba mi się ????
Prezent bardzo się podobał i spełnił swoją rolę i moje oczekiwania :)
Produkt zgodny z ofertą. Bardzo dobra jakość. Spełnił oczekiwania
Produkt zgodny z zamówieniem. Dobra jakość. Estetycznie spakowany na prezent. Obsługa profesjonalna, sprzedawca godny polecenia
Profesjonalne podejście do klienta. Bezproblemowy kontakt telefoniczny. Polecam
Doszło bardzo szybciutko i wszystko ok
Gorąco polecam sklep. Bardzo szybka przesyłka. Zamówiony prezent bardzo ładny.
Fantastyczna obsługa, szybka realizacja. Paczka dotarła na drugi dzień :)
miła , profesjonalna obsługa. Paczkę otrzymałam bardzo szybko - dziękuję. Będę częściej korzystała z Waszego sklepu oraz polecała znajomym. DHL na 6 + Pozdrawiam
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)