Materiał koca bardzo przyjemny, i gruby. Haft taki jak na zdjęciu .Wyjatkowa możliwość personalizacji koca i kubka. Polecam
Prezent wywołał szczery śmiech a o to chodziło ????
Jestem bardzozadowolona z zakupionego towaru.
Polecam tą firmę. W ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia zrealizowali mój projekt i wysłali.
Produkt spełnienia moje oczekiwania. Estetyczne wykonanie ,bardzo ładnie zapakowany .
Bardzo dobra jakość
Prezent bardzo dowcipny- na poziomie.
Bardzo dobry prezent dla Ukochanego
Wykonany zgodnie z ustaleniami, jakość materiału i druku świetna.
Pięknie zapakowane i wykonane. Polecam
Super! Dziękuję! Żona została bardzo zadowolona!
Bardzo ładna bluza, ładnie wykonana, super prezent. Polecam serdecznie
Dobrej jakości przyjemny w dotyku i ciepły kocyk.
Fajna rzecz spodobała się
Ładny, solidny i dobry jakościowo produkt. Polecam!
Bardzo ładna, elastyczna . Polecam
Bardzo dobra jakość, rozciągliwa .
Babcia bardzo zadowolona z prezentu
Dobra jakość materiału. Dziadek bardzo zadaowolony. Kolory takie, że można ją na codzień normalnie użytkować.
Dobra jakość , elastyczna, bardzo ładna. Polecam
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)