Bardzo ładnie wykonany, Piękny Prezent.
Super produkt,szybką dostawa
Przesyłka przyszła szybko jestem zadowolona
Mila obsluga ,interesujaca się klientem ,pomocna. Bardzo łądna bransoletka
Ekspresowa realizacja zamówienia, Duży wybór form dostawy i płatności. Dobre ceny. Polecam
Szybka realizacja zamówienia, duży wybór sposobów dostawy i płatności. Towar zgodny z opisem na stronie. Polecam
jak najbardziej ok i warte polecenia. na każdym etapie realizacji byłem zadowolony. wszystko jasne i przejrzyste
wszystko ok, transakcja od początku do końca przebiegła pomyślnie
Bardzo wysoka jakość produktu. Szybka i rzetelna realizacja zamówienia. Warto polecić tego sprzedawcę.
Byłem w szoku, gdy zamówienie doszło niecałe 24h od zamówienia. Szczerze polecam :) Grawer pięknie wykonany, całość wygląda solidnie :)
Godne polecenia szybka wysyłka towar zgodny z opisem na pewno nie raz jeszcze skorzystam
Dokonałam zakupu i z całą pewnością nie będzie on ostatnim. Jestem bardzo zadowolona, szybka,profesjonalna i estetyczna przesyłka.Polecam.
szybka i sprawna obsługa,polecam
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)