Jestem zadowolona z zakupu a czy obdarowany podzieli moje odczucia to się okaże.
Bardzo ładne wykonanie. Polecam.
Kosmetyczka super, bardzo ładnie wykonana. Gorąco polecam.
Zamówiony zegar dotarł w ciągu doby, nawet był telefon upewniający się co do szczegółów zamówienia. Jest super.
Jeszcze nie wypróbowany, ale wydaje się solidny
Produkt spełnienia moje oczekiwania. Estetyczne wykonanie ,bardzo ładnie zapakowany .
Produkt zgodny z zamówieniem.
Profesjonalne wykonanie
Dziękuję wszystko super☺️
Dziękuję wszystko super☺️
Dziękuję wszystko super☺️
Elegancki, wygodny portfeli. Zgodny z zamówieniem.
Wszystko dobrze, tylko grawer nie bardzo udany, mało wyrażny.
Ekspresowa realizacja , bardzo dobry kontakt w sprawie zamówienia, piękne wykonanie , solenizantka,dla której był prezent -bardzo zadowolona.
Polecam wszystko zgodnie z opisem
Przyjaciółka zadowolona
Wspaniały produkt. Jestem bardzo zadowolona z produktów, które zamawiałam na eprezenty. Są wykonane zgodnie z zamówieniem, a przede wszystkim bardzo szybka wysyłka.
Produkt zgodny z opisem.
Towar zgodny z opisem, wszystko OK
Bardzo dobrze wykonana . Próba się zgadza. Polecam
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)