Bardzo starannie wykonana
Bardzo ładny nadruk na czapce. Sama czapka wygląda na produkt dość dobrej jakości.
Dziadek bardzo zadowolony super prezent ????
Dziadek bardzo zadowolony super prezent ????
Produkt wygląda jak na zdjęciu.Szybka wysyłka... polecam
Produkt dobrej jakości, zgodny z opisem.
Czapka wygląda na solidnie wykonaną. Nadruk jest wyraźny. Mam nadzieję że obdarowany będzie zadowolony.
Dobry materiał i staranne wykonanie.
Czapka pierwsza klasa. Bawełniana, regulowana. Bardzo udany zakup. Gorąco polecam
Bardzo fajna, zgrabna czapka.
Super produkt, bardzo starannie wykonany, polecam
Towar zgodny z opisem
Transakcja przebiegła szybko, sprawnie oraz zgodnie z opisem zamówienia.
Przesyłka dostarczona bardzo szybko towar bardzo dobrej jakości
Świetne jakościowo rzeczy, bardzo sprawna obsługa.
Jestem zadowolona z zakupu , polecam
jak dla mnie ocena ogólna 5/5
Szybko, sprawnie i zgodnie z oczekiwaniami.
Bardzo dobra jakość, niewysoka cena i błyskawiczna realizacja
Szczerze polecam, będę wracać i ponownie zamawiać u Was
Tak. Oczywiście można zapłacić za pobraniem.
Przed wykonaniem danego tekstu czy wzoru można dokonać każdej zmiany. Każdą modyfikację opisz w polu: Uwagi do projektu.
Tak, ale nie do każdego produktu. Najczęściej wysyłamy projekty do akceptacji, które są wykonane indywidulanie dla klienta.
Oczywiście, że tak. Własne projekty, zdjęcia lub loga wraz z numerem zamówienia prosimy o przesyłanie na adres: bok@grupaeprezenty.pl
Wysyłamy paczki do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali paczkę za granicę – zaznacz to w koszyku składając zamówienie.
Nie. Personalizowane prezenty nie podlegają zwrotowi.
Tak. Niezależnie od metody personalizacji produktu - grawer, haft czy nadruk jest wliczony w cenę.
Wypełniając imiona do personalizacji masz dowolność. Graficy zawsze dostosują formę, czcionkę i rozmiar imienia stosownie do wzoru.
Wykonanie projektu oraz pierwsza poprawka jest bezpłatna. Natomiast każda kolejna modyfikacja kosztuje 39 zł.
W razie problemów z dokonaniem płatności prosimy o opłacenie zamówienia tradycyjnym przelewem. Potrzebne dane sklepu do przelewu: nazwa, adres oraz nr konta bankowego znajdziesz w zakładce Kontakt z nami.
Aby złożyć reklamację, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 17 2275 777 lub wysłać wiadomość e-mail: bok@grupaeprezenty.pl
W krajach UE czas dostawy to około dwa tygodnie. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.
Wszystkie zamówienia realizujemy do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty, jeśli nie wybrano opcji zapłaty przy odbiorze. Jeśli wybrałeś opłatę zamówienia przy odbiorze zamówienie realizujemy od razu.
Koszt wysyłki za granicę wynosi około 100 zł. W razie rosnących kosztów, gdy np. paczka jest większa, cięższa itd. Biuro Obsługi Klienta zawsze kontaktuje się z klientem.
Trwa ładowanie ...
Proszę zaczekaj chwilę :)